Historia firmy

Historia Marco

Cześć z Was już widziała naszą obecną siedzibę – część dopiero zobaczy. Na wielu robi ona wrażenie, ale warto pamiętać, że nie zawsze pracowaliśmy w takich warunkach jak teraz :)

Poniżej przedstawiamy najważniejsze momenty w historii Marco i kilka historycznych zdjęć. Mamy też dla Was krótki film. Zobaczcie jak to wszystko się zaczęło :)

2000 – Rozpoczęcie działalności firmy Marco
2003 – Realizacja pierwszych projektów charytatywnych
2004 – Rozpoczęcie produkcji etykiet samoprzylepnych
2006 Przekroczenie wysokości 1,5 mln złotych przychodu ze sprzedaży
2007 – Inwestycja w pierwszą siedzibę firmy w Sośnicowicach
2008 – Przekroczenie 3,5 mln złotych przychodu ze sprzedaży
2008 – Rozpoczęcie współpracy z koncernami z branż elektronicznych i samochodowych
2008 – Wdrożenie i certyfikacja systemu zarządzania jakością ISO 9001
2009 – Wdrożenie filozofii ciągłego doskonalenia Kaizen w całej firmie
2010 – Poszerzenie gamy produktów o grupę die cuts i packing materials
2010 – Przekroczenie 11 mln złotych przychodu ze sprzedaży
2011 – Wypracowanie Kultury Organizacji Marco
2012 – Przekroczenie 42 mln złotych przychodu ze sprzedaży (grupa firm Marco)
2012 – Utworzenie Akademii Organizacji Marco jako kuźni kadr
2012 – Utworzenie Marco sp. z o.o.
2012 – Zakup pierwszych linii produkcyjnych samodzielnie zaprojektowanych przez Marco
2013 – Utworzenie działu IT w celu rozwoju wdrożonego oprogramowania
2013 – Budżet na działalność społeczną od początku działalności firmy przekracza 1,5 mln złotych
2013 – Marco wytwarza i dostarcza ponad 50 rodzajów produktów i usług
2013 – Pozyskanie środków unijnych na innowacje, inwestycje i rozwój w wysokości ponad 20 mln złotych
2013 – Zaprojektowanie i wdrożenie unikatowego kompleksowego systemu informatycznego w całym przedsiębiorstwie
2014 – Liczba pracowników przedsiębiorstwa sięga 42 osób
2014 – Rozpoczęcie wdrożenia systemu zarządzania jakością ISO TS 16949
2014 – Rozpoczęcie wdrożenia systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001
2014 – Ukończenie budowy i przeprowadzka do nowej siedziby firmy, która, wraz z zakładem produkcyjnym ma łączną powierzchnię 4 500 m2
2014 – Utworzenie własnego laboratorium badawczego

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *